کرم دست تسکین دهنده اوریفلیم حاوی روغن آرنیکا حجم 75 میل - شماره 34926

حاوی روغن آرامش‌بخش آرنیکا مرطوب کننده پوست دست مناسب برای دست‌های خشک حاوی شی باتر، گلیسیرین و روغن بادام شیرین حجم 75 میل

از {{model.count}}
دسته : کرم دست
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ویژگی: حاوی روغن شی باتر, حاوی عصاره بادام شیرین, حاوی گلیسیرین
  • حجم: 75 میل
  • درمان (کارکرد): شاداب کننده, مرطوب کننده, نرم کننده
  • نوع پوست: جهت پوستهای خشک
فروشنده فروشنده: بیوآربه
آماده ارسال ناموجود
225,000
36%
145,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استفاده از دست ها و انجام امور به وسیله آنها ، تقریبا در تمامی کارهای روزانه به چشم میخورد. حفاظت از پوست دست یکی از مهمترین وظایف ما در قبال پوست به حساب میاید.کرم دست روغن آرنیکا علاوه بر حفاظت از پوست دست و نرم کنندگی، خاصیت تسکین دهندگی و آرامش بخشی نیز دارد و به خوبی به سلول های پوست رطوبت رسانی کرده و در حفظ رطوبت به آنها کمک میکند. استفاده از معجزه‌ای به نام « آرنیکا »  گیاهی با گل‌هایی به رنگ زرد–نارنجی و ساقه‌های کرکدار که در نواحی کوهستانی رشد می‌کند باعث میشود تا خواص درمانی آن از جمله تسکین دردهای مفصلی و خواص آنتی‌بیوتیکی در کرم دست اوریفلیم ملموس باشد. این گیاه برای کاهش درد و تورم همراه با کبودی، رگ به رگ شدن و ورم مفاصل کاربرد دارد و بر روی پوست استعمال می‌شود. علاوه بر ارنیکا وجود شی باتر و گلیسیرین و روغن بادام در این محصول باعث میشود پوست عمیقا آبرسانی شود و سلول ها بتوانند به خوبی رطوبت را حفظ کنند تا پوست دست شاداب و نرم باقی بماند.

محصولات مرتبط

ویژگی
حاوی روغن شی باتر,
حاوی عصاره بادام شیرین,
حاوی گلیسیرین
حجم
75 میل
درمان (کارکرد)
شاداب کننده,
مرطوب کننده,
نرم کننده
نوع پوست
جهت پوستهای خشک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...