وبلاگ


5 دلیل برای استفاده از فیس واش به جای صابون

5 دلیل برای استفاده از فیس واش به جای صابون

آیا به دنبال جایگزینی مناسب برای صابون معمولی خود هستید؟ خب، وقت آن است که به پوست خود یک تجربه شگفت انگیز بدون صابون بدهید. در حالی که اصطلاح فیس واش به جای صابون بسیاری از افراد را گیج می کند، اما جالب است بدانید که در بین افراد دارای پوست حساس، فیس واش ها و شوینده ها محبوبیت فراوانی پیدا کرده‌اند. در این مقاله در وبلاگ بیوآربه، قصد داریم به این موضوع بپردازیم که فیس واش ها چه تفاوتی با صابون دارند و چرا فیس واش دقیقاً همان چیزی است که پوست شما به آن نیاز دارد!

کرم ضد آفتاب یا مرطوب کننده - کدام یک را اول استفاده کنیم؟

کرم ضد آفتاب یا مرطوب کننده - کدام یک را اول استفاده کنیم؟

یک برنامه روزانه مراقبت از پوست معمولاً شامل استفاده از بیش از یک محصول است. در حالی که برخی از این محصولات را می توان بسته به اهداف پوستی استفاده کرد یا از آن صرف نظر کرد، مرطوب کننده ها و ضدآفتاب ها هر دو ضروری هستند.

11 روش برای بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و سفت کردن پوست شل شده 😍

11 روش برای بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و سفت کردن پوست شل شده 😍

پیری اجتناب ناپذیر است، مگر اینکه مقداری اکسیر جادویی جوانی مصرف کرده باشید. اگرچه نمی توان به طور کامل از افتادگی پوست جلوگیری کرد، روند پیری پوست شما قطعا می تواند کند شود. بله، چیزی که شنیدید درست است! به عنوان بخشی از روند طبیعی پیری شما، زمانی که الاستین (پروتئین موجود در پوست شما) تجزیه می شود، پوست دچار افتادگی می شود. خوشبختانه، وبلاگ بیوآربه با کمک دکتر هاریش کوتام، فوق متخصص پوست و عضو انجمن جراحان زیبایی هند، راه‌هایی برای کنترل خاصیت ارتجاعی پوست‌تان گردآوری کرده‌ایم. با ما همراه باشید...

5 دلیل برای افزودن میسلار واتر به روتین روزانه مراقبت از پوست

5 دلیل برای افزودن میسلار واتر به روتین روزانه مراقبت از پوست

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا زنان فرانسوی بدون هیچ دردسری، زیبا به نظر می رسند؟! یکی از رازهای کلیدی زیبایی آنها میسلار واتر است، محلولی که برای پاک کردن آرایش، پاکسازی صورت و همچنین به عنوان تونر استفاده می‌شود. این مقاله را بخوانید تا بدانید میسلار واتر چگونه به پوست شما کمک می کند و بهترین راه‌های استفاده از آن چیست...

مزایای استفاده از لیمو روی صورت و روش‌های استفاده از آن

مزایای استفاده از لیمو روی صورت و روش‌های استفاده از آن

آیا تا به حال فکر کرده اید که مواد جادویی که مادربزرگ‌های ما برای دستیابی به پوستی سالم و درخشان استفاده می کردند، چه بوده است؟😀 البته آنها برخلاف امروزه، با تنوع زیادی از محصولات مراقبت از پوست مواجه نبودند! درنتیجه آنها برای مراقبت از پوست خود به مواد طبیعی متکی بودند.لیمو یکی از این مواد طبیعی باورنکردنی است که وقتی روی پوست استفاده می شود فواید زیادی دارد. اما آیا استفاده از آن برای صورت بی‌خطر است؟ در این مقاله از مجله بیوآربه فواید استفاده از لیمو بر روی صورت، عوارض و بهترین روش‌های استفاده از آن را توضیح خواهیم داد.

8 ماده غذایی که باعث ریزش مو می شوند!

8 ماده غذایی که باعث ریزش مو می شوند!

آیا می خواهید موهای درخشان و قوی داشته باشید؟ احتمالاً همین الان هم خیلی نگران این موضوع هستید و حتی ممکن است روی محصولات مراقبت از موی گران قیمت سرمایه گذاری کرده اید تا موهای زرق و برق دار خود را حفظ کنید. اما آیا می دانید رژیم غذایی نقش مهمی در سلامت موهای شما دارد؟در حالی که تغذیه، نقش بسیار مهمی ضروری برای عملکرد صحیح بدن را ایفا می کند، اما برخی از مواد غذایی می توانند برای سلامت موهای شما مضر باشند! می‌خواهید در مورد آن بیشتر بدانید؟ به خواندن این مطلب در وبلاگ بیوآربه ادامه دهید.

10 دلیل برای خشکی پوست حتی بعد از مرطوب کردن

10 دلیل برای خشکی پوست حتی بعد از مرطوب کردن

آیا حتی بعد از مرطوب کردن روزانه پوست خشکی دارید؟ نگران نباشید! چون این یک مشکل رایج است.در این مطلب، 10 دلیل که چرا پوست شما با وجود مرطوب کردن روزانه خشک است و چه کاری می توانید در مورد آن انجام دهید رو توضیح خواهیم داد.

بهترین ضد لک مناسب پوست چرب کدام است؟

بهترین ضد لک مناسب پوست چرب کدام است؟

لک های پوستی انواع مختلفی دارند که رایج ترین آن ها لک های پوستی ناشی از آفتاب سوختگی است که گاهی به شکل کک و مک ایجاد شده و یا سوختگی در سطح وسیع تری از پوست بروز میدهد. در واقع اشعه های موجود در آفتاب منجر به این می شود که ملانین پوست تحریک شده و رنگدانه های بیشتری تولید کند که در نهایت باعث ایجاد لکه های پوستی و کک و مک و یا آفتاب سوختگی می شود.

درباره‌ی نویسنده
دسته‌بندی
موردی وجود ندارد.
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...